lillyc.blogg.se

Lilly! 13 år från Göteborg, vad mer? Mitt liv ....

Svar! Del 1

Kategori: Allmänt

Lite svar kommer nu ;)
1. Kan du lägga ut en bild på dig? Japp, bild kommer ikväll.
2. Hur gammal är du?  13 ;-)
3. Beskriv dig med 3 ord Rolig, Snäll & Bra vän.
4. Har du egna hästar?  Japp, 2 stycken
5. Isåfall, vad heter dom ?  Estelle & Apollo
6. Vad är det BÄSTA med att rida?  Friheten! Magkänslan! ALLT! Det är magiskt! Det känns som att man är i himelriket, nästan. DEN känslan är obeskrivlig.
7. Favo färg?  Rosa 100%
8. Hur fin tycker du att du är på skala 1-10?  9, för ibland känner jag mig så ful att jag inte ens vill titta mig själv i spegeln :-P Men OFTAST är jag nöjd!
9. Vad är det BÄSTA med att ha blogg och bloggläsare? Det bästa med blogg är alla snälla kommentarer och allt push man får! För NI är sååå goa! Det bästa med er (bloggläsare) är nog också kommentarerna och allt push och bara NI är så suveräna att jag bara  skulle vilja krama er varje dag<3
 
 

Hur gammal är du? Jag är 13!
 

Sanna
 
skulle du kunna videoblogga och visa ditt rum? Njäh, vi får la se ;)
Är du kär på riktigt, du behöver inte svara Nej det är jag inte! Men klickar väll några... :)
 
 
Mer svar kommer strax, ska bara städa ;)
 
/Lilly

Kommentarer


Kommentera inlägget här: