lillyc.blogg.se

Lilly! 13 år från Göteborg, vad mer? Mitt liv ....

"Jag har också haft en början, & kommer få ett slut"

Kategori:

Minnen .... Jag startade min första blogg för några år sen. Mina minnen finns kvar där. Mitt liv ängnar sig åt den bloggen just nu. Den bloggen heter MeAnd.bloggo.nu . DEN bloggen var mitt start! Den bloggen är mitt första liv. Det var där allting började! Jag ville ha en blogg mer än NÅT annat! Men mina föreldrar sa bara "nej, nej & nej" tillslut fick jag starta en blogg, MeAnd.bloggo.nu . Den känslan att starta Meand var underbar! SÅ himla kul bara! & nu undrar ni säker "men varför då starta en ny blogg" ? Men bloggo.nu är inte det "bästa" företaget av bloggar. Blogg.se eller Devote.se är MYCKE bättre. Jag valde att byta för att få mer möjligheter att välja på & bättre företag som sponsrade, klickade, fixade osv .... Varför jag inte tog namnet "meand" på även denna blogg var för att det var upptaget. Så jag valde "LillyC" Eftersom att jag heter Lilly Cheysson & och då passar det;) Just sayin. Hoppas ni fattar. Men ALLA mina minnen, ALLT finns på Meand.bloggo.nu , inget är borttaget eller förlorat! Så JAG tycker att NI borde cheka in Meand.bloggo.nu & läsa, från början till slut. DÅ kommer ni känna mig som min familj !! Ibland kan jag också läsa den, början till slut för att se, läsa, förstå MIN framgång egenom allt. Mitt tips är att LÄSA, och då menar jag inte "läsa" utan jag menar värkligen LÄSA, noga. Det jag ville få fram med detta inlägget var att jag har också haft en början, & kommer få ett slut. LÄS! Puss:*

/Lilly

Kommentarer


Kommentera inlägget här: